Avui la ponent Maria Trias ha visitat els alumnes de 4art d’ESO de l’Institut de la Bisbal, on ha començat parlant dels inicis i evolució de la seva empresa, que generació rere generació ha sabut adaptar-se a les necessitats i gustos de la societat.

Actualment l’empresa Trias és una empresa petita d’uns 35 treballadors, que ven les seves galetes principalment a Catalunya, però des de fa un temps també a altres països del món. La Maria destaca, que per fer aquets procés d’internacionalització ha estat cabdal parlar idiomes, sobretot l’anglès, i ha animat als/a les alumnes a practicar molt aquest idioma i parlar-ho fluidament.

La sessió ha estat molt amena i els alumnes han tingut un bon feedback amb la ponent,  i sobretot s’han mostrat  molt interessats/des en el tema de la sostenibilitat, tot i que també han aportat moltes idees sobre quines han de ser les habilitats d’un/a empresari/a.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial