Vuit alumnes dels Cicles Formatius de Grau Superior de Comerç i Màrqueting de l’Institut Lluïsa Cura, a Barcelona, han rebut en Juanjo Martínez en una sessió virtual d’Escola i Empresa per apropar el món de l’emprenedoria a les joves. En Juanjo, amb una llarga trajectòria en l’àmbit de la Direcció del sector immobiliari i de Centres de Negocis, és el CEO i fundador de Networkia Business Center.

La sessió ha estat marcada per una alta participació de les joves, interessades a conèixer més sobre la vida dels empresaris i les habilitats necessàries per ser-ho. De fet, un dels temes més tractats a la sessió ha estat l’honestedat com a habilitat fonamental en el món de l’emprenedoria. L’alumnat s’ha mostrat sorprès i interessat a conèixer més al respecte a través de preguntes que en Juanjo ha respost en l’animat col·loqui.