l’Instut Mediterrània i el Col.legi Sant Domènech han rebut la visita de Guifré Homedes. Han estat quasi 80 alumnes de primer de batxillerat d’aquestes escoles els que han participat en les xerrades amb el director de l’àrea de Barcelona d’Amat Immobiliària, una empresa familiar de serveis immobiliaris que ja es troba en la tercera generació de la nissaga.

Per Homedes, una de les coses més importants és la satisfacció dels seus treballadors, a la vegada que oferir un servei immillorable als clients. La motivació és, igualment, segons el que ha explicat el ponent als alumnes, una característica clau per l’activitat empresarial.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial