El petit municipi de Sant Esteve de Sesrovires ha estat testimoni d’una nova sessió d’Escola i Empresa. Toni Gacia ha conduit el que ha estat la seva primera experiència en el  programa per alumnes de 1r de Batxillerat. García és el director de Doga, una empresa que fabrica components d’automoció per tot el món. L’empresa dona feina a prop de 1000 persones.

En aquest sentit, Garcia ha comentat el repte que suposa tenir una estructura tant gran de treballadors en termes de gestió. Així mateix, els cicles del món de l’automòbil són cada vegada més ràpids i s’ha d’estar atent a tots els canvis que es produeixen, així com als nous competidors que van sorgint, sovint amb soluciones molt innovadores. Garcia ha parlat també de les habilitats que hauria de tenir un emprenedor si vol aconseguir portar el seu projecte a bon port.