Joaquim Boixareu, conseller delegat d’Irestal Group, ha dut a terme avui una sessió del programa Escola i Empresa a l’Institut Montserrat Colomer de Sant Esteve Sesrovires, al Baix Llobregat. Irestal Group, empresa familiar fundada fa 74 anys, és un centre de serveis d’acer inoxidable. Actualment, té més de 300 empleats.

Davant 38 alumnes de 1er de Batxillerat, Boixareu ha explicat la importància de l’empresa en la societat i, a grans trets, la funció de la seva companyia. “El que més em preocupa és que la gent que treballa amb nosaltres estigui contenta, satisfeta, còmode“, ha indicat Boixareu, que ha animat els estudiants a “formar-vos, aprendre l’anglès i fer allò que us agradi”.