Avui alumnes de l’Institut de Pedralbes, estudiants del cicle formatiu de grau superior d’informàtica i comunicacions, han conversat virtualment amb en Jordi Marín. Fins fa molt poc, director General de MICROSOFT a Catalunya, actualment, director general de la Patronal de Consultores de Catalunya (ACEC) i Senior Advisor de start-ups i empreses molt especialitzades en l’àmbit tecnològic.

Comença la sessió emmarcant el projecte Escola i Empresa i remarca la importància de les empreses dins la societat. Avui la tecnologia és la base del canvi per a les empreses, aquestes s’han de transformar digitalment si volen posicionar-se en el mercat. Posa en valor els estudis d’informàtica del grup classe i el anima que si tenen una idea, intentin portar-la a la pràctica, buscant l’ajuda d’empreses que poden impulsar-los.

El ponent incita el debat preguntant: què creieu que motiva i què fa un directiu d’una empresa en el seu dia a dia? Per trencar el gel els comença dient que un empresari ha d’estar molt pendent del que passa en el seu entorn, que vol dir: formar-se, mirar què fan les altres empreses, anar a Webinars… A través del xat es parla de les habilitats d’un/a empresari/a, també de les que es valoren en un treballador/a. El grup s’interessa per la pandèmia i l’adaptació de l’empresa. El ponent destaca com el camp tecnològic ha evolucionat a passos gegants durant la pandèmia Per concloure la sessió, li demanen consells alhora de treballar: empenta, il·lusió i rodejar-se d’un bon equip, respon el ponent. Saber arriscar-se i recuperar-se del fracàs. En el sector tecnològic encara hi ha molt a fer, i falten treballadors, conclou.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial