Avui, els alumnes de CFGM d’Informàtica i comunicació de l’INS Pedralbes han rebut virtualment al ponent Carlos Clua, director del programa Workplace de Banc Sabadell.

Primerament, el ponent ha explicat com funciona una empresa com la que està ell, l’evolució que ha tingut els últims anys i com és el seu dia a dia en el seu lloc de treball. Durant la seva sessió ha estat fent varies preguntes als alumnes per, entre d’altres coses, fer-los veure que en una empresa es treballa tant pels clients, com pels empleats, com pels accionistes, per tant s’ha de tenir un pensament global.

També ha destacat que la complexitat d’algunes situacions, com per exemple la que hem viscut amb el COVID, fa que les empreses i les persones és reinventin, i aquest és un punt fonamental per evolucionar. I per últim a destacat la importància de ser un bon líder, ja que tenir un bon equip és essencial perquè es facin bé les coses, i per tant per fer un bon lideratge s’han de prendre decisions que ajudin i facilitin la feina dels equips.