L’Institut Pere Alsius de Banyoles, al Pla de l’Estany, ha acollit avui la visita del ponent Enric Paredes en el marc del programa Escola i Empresa. Paredes és soci director de Paredes Associats, un despatx d’advocats de Girona, i vicepresident europeu de GMN International.

Davant alumnes de 4art d’ESO i de Cicles Formatius de Grau Mitjà, en una doble sessió, Paredes ha explicat el valor de l’empresa en la societat i ha compartit amb els estudiants les habilitats que ha de tenir un bon empresari.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial