Agustí Ten ha dut a terme una sessió doble del programa Escola i Empresa. Ho ha fet amb els alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Pere Calders. Ten és coach des de fa quasi una dècada, ajudant a empreses i organitzacions a desenvolupar-se millor, així mateix darrerament s’ha embarcat en la creació de Flomattic, una startup basada en la geolocalització i la gamificació que pretén ajudar a les empreses a relacionar-se millor amb els seus clients.

Ten ha explicat als alumnes què és el que l’ha impulsat a donar aquest salt dins l’emprenedoria. També s’ha debatut quines són les habilitats a treballar per poder afrontar millor qualsevol projecte empresarial. Per a Ten, les empreses no es poden dissociar del tipus de persones que tenen, per tant com millor professionals puguin tenir al voltant millor serà l’empresa.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial