El 2014 ha començat amb una sessió a Barcelona a l’institut Ernest Margall per alumnes de 1r i 2n de batxillerat del centre. Maria Martín ha estat l’encarregada de començar l’any pel programa Escola i Empresa. Martín és cofundadora i directora de l’empresa Tiendeo, dedicada al bustieg digital, líder a Espanya en aquest sector i amb presència a 7 països.

Martín ha fet una xerrada amena compartida amb els alumnes, on ha destacat que amb esforç  es poden tirar endavant els projectes, exemplificant la seva pròpia empresa, que fa tot just 3 anys no existia, i ara dona feina a 40 persones en 7 països.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial