A l’Institut Pompeu Fabra de Badalona, els alumnes de 4t d’ESO han rebut la visió experta de l’empresari i consultor Alberto López, qui ha centrat la seva carrera professional en el món de la connectivitat i la internet de les coses.

L’Alberto ha introduït la temàtica de l’empresa i de la figura de l’empresari destacant i reflexionant sobre les empreses que tenim presents en el nostre dia a dia i de les que en fem ús.  En aquest mateix sentit, i traslladant-ho al sector on el ponent treballa, fa referència a que tots en algun moment o un altre fem ús de les empreses de connectivitat (per xatejar, comprar per internet, trucar, etc.)

Després d’aquesta reflexió, el conferenciant aprofita la temàtica sorgida del propi grup per a realitzar un exemple pràctic sobre el funcionament de l’empresa en la vida real, tractant conceptes com la competitivitat, la oferta i la demanda o la definició del preu i del producte.

Finalment, el ponent exposa, amb l’ajuda dels i les alumnes, les accions que un empresari o emprenedor fa en el seu dia a dia, aportant de primera mà quina és la realitat d’aquest en el món laboral. Aprofita aquest últim punt, per recalcar que no és necessari tenir unes grans capacitats, sinó que sent perseverant i sabent explotar les fortaleses de cadascú es pot arribar a tenir èxit en el món empresarial i d’emprenedoria.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial