Vint-i-un alumnes de CFGM són els que han rebut avui, en el marc del projecte “Escola i Empresa”, la ponent i empresària M.José Martínez. La sessió ha estat dinàmica i amb molta participació de l’alumnat. Martínez, que va emprendre ara fa 20 anys la seva pròpia empresa d’Agent de Gestions Immobiliàries, ha pogut apropar i explicar a l’alumnat el món de l’emprenedoria a través del seu cas particular amb la creació de la seva pròpia empresa. La ponent ha destacat la diversitat de totes les petites empreses i treballadors/es que hi ha dins d’un mateix projecte, ja que sovint no són visualitzats com a parts importants d’aquest. Així ho argumentava:

-“M’agrada tenir un equip amb qui treballar i també m’agrada saber que puc donar feina gràcies a l’empresa que vaig crear.”-

Durant la sessió també ha destacat les habilitats més importants de les persones empresàries, i ha animat a l’alumnat a fer allò que els agradi i que concordi amb els seus valors personals:

-“Heu de pensar en tot allò que podeu aportar a la societat i també en allò que podeu aprendre d’ella per així fer una bona feina.”-