Vint-i-un alumnes de CFGM són els que han rebut avui, en el marc del projecte “Escola i Empresa”, la ponent i empresària M.José Martínez. La sessió ha estat dinàmica i amb molta participació de l’alumnat. Martínez, que va emprendre ara fa 20 anys la seva pròpia empresa d’Agent de Gestions Immobiliàries, ha pogut apropar i explicar a l’alumnat el món de l’emprenedoria a través del seu cas particular amb la creació de la seva pròpia empresa. La ponent ha destacat la diversitat de totes les petites empreses i treballadors/es que hi ha dins d’un mateix projecte, ja que sovint no són visualitzats com a parts importants d’aquest. Així ho argumentava:

-“M’agrada tenir un equip amb qui treballar i també m’agrada saber que puc donar feina gràcies a l’empresa que vaig crear.”-

Durant la sessió també ha destacat les habilitats més importants de les persones empresàries, i ha animat a l’alumnat a fer allò que els agradi i que concordi amb els seus valors personals:

-“Heu de pensar en tot allò que podeu aportar a la societat i també en allò que podeu aprendre d’ella per així fer una bona feina.”-

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial