L’Astrid Guàrdia ha assistit avui a la classe dels alumnes de 1er de Batxillerat de l’INS Santiago Sobrequés Vidal per explicar-los la seva experiència empresarial i la de la seva empresa, Concentrol.

La ponent ha començat la sessió amb una presentació sobre la seva empresa i ha fet vàries preguntes als/a les alumnes sobre que és ser empresari/a i la seva rutina diària. Ella diu que el millor de la seva feina és poder donar treball a molta gent i saber que això ajuda a moltes famílies, i ha destacat que els seus treballadors són el més preuat que té la seva empresa, ja que sense ells/es seria impossible fer bé la feina i arribar als seus clients.

Finalment, l’Astrid ha respòs una sèrie de preguntes, que els alumnes han anat fent tímidament, on han sorgit temes com la importància dels idiomes,  la intel·ligència emocional com a factor principal en una entrevista, la necessitat d’estudiar constantment i especialitzar-se, les habilitats que ha de tenir un empresari/a, etc.