Nicolás de Trinchería, conseller delegat de Simon, ha conduït avui una xerrada del programa Escola i Empresa a l’Institut Secretari Coloma de Barcelona. Simon, fundada el 1916 a Olot, és una empresa que fabrica material elèctric.

Davant 29 alumnes de 4art d’ESO, De Trinchería ha explicat que forma part de la quarta generació familiar de Simon -un fet força excepcional- i que això li suposa un vincle afegit amb l’empresa. “Si les persones van per davant dels diners, la companyia podrà durar. Allà on tens gent contenta tot funciona millor”, ha indicat De Trinchería, que també ha destacat el valor de l’honestedat per generar empatia i credibilitat.