L’Institut Severo Ochoa d’Esplugues de Llobregat ha rebut avui la visita del ponent debutant Juan M. Trujillo en el marc del programa Escola i Empresa. Trujillo és actualment cap de departament de projectes informàtics de producció de Nissan, la coneguda companyia d’automòbils que només a Barcelona té 4.000 treballadors.

Davant 26 alumnes de Cicles Formatius de Grau Mig de gestió administrativa, Trujillo ha motivat els estudiants a “lluitar i esforçar-se” pels seus somnis i ha posat com a exemple els seus orígens humils -el seu pare era taxista. “Heu de buscar una feina que us aporti i us agradi. Poseu-hi passió”, ha indicat Trujillo, que ha acabat aconsellant no oblidar ser “bones persones”, la base de tota la resta.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial