L’Institut Severo Ochoa d’Esplugues de Llobregat ha rebut avui la visita del ponent debutant Juan M. Trujillo en el marc del programa Escola i Empresa. Trujillo és actualment cap de departament de projectes informàtics de producció de Nissan, la coneguda companyia d’automòbils que només a Barcelona té 4.000 treballadors.

Davant 26 alumnes de Cicles Formatius de Grau Mig de gestió administrativa, Trujillo ha motivat els estudiants a “lluitar i esforçar-se” pels seus somnis i ha posat com a exemple els seus orígens humils -el seu pare era taxista. “Heu de buscar una feina que us aporti i us agradi. Poseu-hi passió”, ha indicat Trujillo, que ha acabat aconsellant no oblidar ser “bones persones”, la base de tota la resta.