Inma Ranera, directora general de Christie & CO per Espanya i Portugal, ha dut a terme avui una doble sessió del programa Escola i Empresa a l’Institut Vilatzara de Vilassar de Mar. Christie & Co és una immobiliària especialitzada en el sector hoteler.

Davant una vuitantena d’alumnes de 4art d’ESO, Ranera ha explicat la importància de l’empresa en la societat i les moltes possibilitats que hi ha avui d’accedir-hi. “Si tinc una idea, una bona idea, hi ha mecanismes per tirar-la endavant tot i que tingui pocs diners”, ha indicat Ranera, que ha donat tres consells als estudiants: “Feu allò que us motivi i apassioni, adapteu-vos a l’entorn i no tingueu por del canvi”.