La primera xerrada del curs escolar 2017-2018 a Escola i Empresa l’ha dut a terme l’empresari Albert Roquet, fundador i director de Barcelona Language School, una empresa per l’aprenentatge de llengües que dona feina a més de 180 persones i ensenya a més de 5000 alumnes. Roquet ha impartit una sessió pels alumnes de 2n de batxillerat del centre.

Entre moltes de les coses de les que s’han parlat en la sessió i que ha destacat Roquet és que es necessita implicar-se a fons, i donar el màxim de les nostres capacitats perquè un projecte empresarial tiri endavant. També ha fet la diferència entre aquelles persones que esdevenen empresàries per vocació i les que ho són per circumstàncies de la vida. És justament per això que qualsevol persona pot ser un empresari si les circumstàncies vitals i professionals l’hi porten.