Blai Carandell, soci i director de negoci de Noba Ventures, ha debutat avui al programa Escola i Empresa amb una xerrada als Jesuïtes de Sarrià, a Barcelona. Noba Ventures és una empresa que es dedica a la consultoria d’innovació.

Davant 23 alumnes de 1er de Batxillerat d’Humanitats i Ciències Socials, Carandell ha explicat la importància de l’empresa en la societat i específicament el rol emergent de les startups. “Per ser empresari diria que és vital la humilitat, ser conscient de les debilitats d’un mateix”, ha indicat Carandell, que també ha animat els estudiants a formar-se més enllà de la carrera, ja sigui en les arts, esports o qualsevol altre expressió cultural.