Santiago Martínez, director d’informàtica i responsable d’estratègia de Nissan a Europa, ha dut a terme avui una sessió del programa Escola i Empresa a la Salle Barceloneta, a Barcelona. Nissan és una coneguda empresa d’automòbils.

Davant 47 alumnes de Cicles Formatius de Grau Mig d’automoció i comerç, dividits en dues sessions, Martínez ha explicat la importància de l’empresa en la societat i el funcionament de la cadena de valor. “A part de la formació tècnica, que es dona per òbvia, les habilitats personals són fonamentals. Sense elles, és molt complicat entrar al mercat laboral”, ha avisat Martínez als estudiants.