Cincuanta-tres alumnes de CFGS de La Salle Mollerussa han rebut avui el ponent Gorka Bartolomé en una xerrada per apropar el món de la petita i mitjana empresa a l’alumnat. En Gorka va crear la seva pròpia empresa Do-Ceo Training, on treballen a través del coaching en la creació de marcs i condicions per al desenvolupament del potencial de les persones i les organitzacions. A través de la seva experiència personal ha pogut explicar com va emprendre l’aventura i es va endinsar en el món empresarial.

Durant la xerrada el ponent ha exposat com va iniciar el projecte, com funciona a dia d’avui i  com s’organitza per a tirar l’empresa endavant. També ha volgut destacar dos aspectes fonamentals a l’hora de ser empresari: la millora contínua; una empresa per a tenir èxit ha d’estar en constant revisió, no es pot aturar, ha de buscar la millora contínua, i la formació, aspecte indispensable per a tot empresari/a; la formació constant per a mi és essencial ja que constantment t’estàs actualitzant i, per tant, aportes noves idees i coneixements a l’empresa.