Cincuanta-tres alumnes de CFGS de La Salle Mollerussa han rebut avui el ponent Gorka Bartolomé en una xerrada per apropar el món de la petita i mitjana empresa a l’alumnat. En Gorka va crear la seva pròpia empresa Do-Ceo Training, on treballen a través del coaching en la creació de marcs i condicions per al desenvolupament del potencial de les persones i les organitzacions. A través de la seva experiència personal ha pogut explicar com va emprendre l’aventura i es va endinsar en el món empresarial.

Durant la xerrada el ponent ha exposat com va iniciar el projecte, com funciona a dia d’avui i  com s’organitza per a tirar l’empresa endavant. També ha volgut destacar dos aspectes fonamentals a l’hora de ser empresari: la millora contínua; una empresa per a tenir èxit ha d’estar en constant revisió, no es pot aturar, ha de buscar la millora contínua, i la formació, aspecte indispensable per a tot empresari/a; la formació constant per a mi és essencial ja que constantment t’estàs actualitzant i, per tant, aportes noves idees i coneixements a l’empresa.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de TerrassaCoatresa Inaccés Irestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial