Aquesta setmana la Salle de Reus ha rebut la visita d’Anna Tarragona, la creadora del Nan Casteller, un joc per a nens que està revolucionant el mercat dels jocs per a nens a Catalunya. La xerrada s’ha fet amb els alumnes de 1r de batxillerat, que han estat molt interessats per la història tan particular del Nan Casteller.

Anna Tarragona ha explicat, a banda de la seva trajectòria i el perquè de la seva aventura creant El Nan, com ser empresari no és una cosa que estigui premeditada desde sempre, pot ser perfectament que la carrera professional ens hi porti. A més, en el seu cas va ser així ja que la primera part de la seva carrera professional la va desenvolupar en el món de la consultoria.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial