L’escola La Salle de Reus acull la visita del ponent Marc Cerón en el marc del programa Escola i Empresa. Cerón és conseller delegat d’Ilerda Serveis SA, dedicada a la compra i venda de productes de neteja professional.

En Marc trasllada ha traslladat als alumnes de 1r de batxillerat que assisteixen a la ponència el seu entusiasme per l’emprenedoria, i el valor de l’experiència de donar continuïtat a una tradició familiar. Els alumnes s’han mostrat molt participatius i la sessió ha resultat molt dinàmica i amena.