Francesc Planas ha estat l’encarregat aquesta vegada de dirigir la sessió d’Escola i Empresa amb les alumnes de 4t d’ESO del centre Les Alsines de Girona.

Francesc Planas és conseller delegat de Prefabricats PlanasBiblox, una empresa especialitzada en la producció i muntatge d’elements de grans dimensions per als edificis industrials, civils o de serveis.

Les alumnes, al voltant de 60, han mostrat les seves inquietuds durant la sessió, provocant alguns debats amb el ponent molt interessants al voltant del món de les empreses, com crear-les, com dirigir-les, etc, ha estat una sessió molt dinàmica.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial