L’Escola Les Alzines ha debutat per primera vegada al programa Escola i Empresa.

Xim Raurich, ha estat l’encarregat de fer la xerrada a les alumnes de 4rt d’ESO del centre.

Raurich és el Conseller Delegat del Grup Tramuntana, un dels principals referents comercials i de serveis a la zona fronterera de La Junquera i El Portús.

Durant la sessió han parlat amb les alumnes de com es va iniciar en el món empresarial, ja que inicialment va gaudir de la seva vocació que és l’arqueologia per continuar a la seva empresa familiar.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial