Ha començat un nou curs a les escoles de secundària de tot Catalunya i com no podia ser menys, també ha començat el programa Escola i Empresa, organitzat per FemCat, que portarà centenars d’empresaris a conversar amb milers d’estudiants de secundària de tota la geografia catalana sobre el món de l’empresa.

La d’avui ha estat una de les primeres xerrades del curs, i l’ha dut a terme Ricard Aubert a l’escola Mare de Déu dels Àngels de Barcelona pels alumnes de 4t d’ESO del centre. Aubert és el Director General de Simon, empresa líder a España en material elèctric de baixa tensió.

Ricard ha estat parlant distesament amb els alumnes del que representa ser dirigint el dia a dia d’una empresa gran. Una empresa, a més, amb més de 100 anys d’història. Aubert també ha tocat el tema de la Responsabilitat Social Empresarial, explicant que el Grup Simón a cada país on té presència intenta millorar les condicions laborals dels seus treballadors. Finalment, hi ha hagut un interessant torn de preguntes i respostes els últims minuts de la sessió on han sorgit interessants debats.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial