L’Escola Pare Manyanet ha rebut avui la visita del ponent Jordi Tarragona en el marc del programa Escola i Empresa. Tarragona és actualment conseller delegat de la Buralla de Balaguer i anteriorment (1986-2014) havia estat director general d’Expomobi.

La xerrada ha captivat els 30 alumnes de 4art d’ESO, sobretot per la humilitat de Tarragona, que ha explicat com la crisi econòmica que va esclatar el 2008 va acabar obligant a tancar l’empresa familiar (Expomobi, amb més de 80 anys d’història). En aquest sentit, Tarragona ha comentat la vida de les empreses: “Només el 4% tenen més de 100 anys. Neixen, creixen, maduren i es reiventen o moren”.