La Aquesta setmana hi ha hagut un segon debutant al programa Escola i Empresa, Oriol Pinya, Fundador d’Àbac, que ha fet dues sessions pels alumnes de 4t d’ESO del centre sabadellenc. Àbac és un fons d’inversió que centra la seva activitat en recollir fons d’altres fons d’inversió més grans i invertir aquests diners per donar-los rendiment.

Pinya ha parlat de la seva experiència dins el món de l’empresa i la inversió, i ha encoratjat als alumnes a no frustar-se davant de les dificultats o les negatives que puguin rebre durant la seva vida professional, ja que si les coses es fan correctament les oportunitats arriben.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial