Àlex Fenoll, CEO de Fenoll Cruells Industries (FCI Coating), ha dut aterme avui una doble sessió del programa Escola i Empresa al col·legi Regina Carmeli de Rubí. Fenoll Cruells és una empresa especialitzada en el recobriment i aplicacions de peces tècniques en polímers: poliuretans, silicones, cautxús sintètics i naturals.

Davant 15 i 24 alumnes de Cicles Formatius de Grau Superior de comerç internacional i de Grau Mig de gestió administrativa, respectivament, Fenoll ha explicat la importància de l’empresa en la societat -és a tot arreu- i el valor de la creativitat. “Cap empresa subsistirà al segle XXI sense innovació”, ha indicat Fenoll, en un interessant diàleg amb els estudiants.