Àlex Fenoll, CEO de Fenoll Cruells Industries (FCI Coating), ha dut aterme avui una doble sessió del programa Escola i Empresa al col·legi Regina Carmeli de Rubí. Fenoll Cruells és una empresa especialitzada en el recobriment i aplicacions de peces tècniques en polímers: poliuretans, silicones, cautxús sintètics i naturals.

Davant 15 i 24 alumnes de Cicles Formatius de Grau Superior de comerç internacional i de Grau Mig de gestió administrativa, respectivament, Fenoll ha explicat la importància de l’empresa en la societat -és a tot arreu- i el valor de la creativitat. “Cap empresa subsistirà al segle XXI sense innovació”, ha indicat Fenoll, en un interessant diàleg amb els estudiants.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial