El dimecres 6 de maig, el programa Escola i Empresa es va desplaçar fins al barri de Sarrià, on Santiago Martínez, responsable dels serveis informàtics locals de totes les seus de Nissan a Europa, Àfrica i Orient Mitjà, va donar una xerrada per als alumnes de cicle formatiu de grau mig d’administració. En Santiago va mostrar interès en les expectatives que tenien professors i alumnes sobre la xerrada, per tal d’assegurar-se que en sortien satisfets.

Els seus 26 anys de trajectòria a Nissan són un gran bagatge per explicar de forma molt didàctica com és el dia a dia a l’empresa. Els nois i noies van estar molt encertats i participatius a l’hora de dibuixar conjuntament la cadena de valor d’una empresa com Nissan i les diferents empreses que hi interactuen. Va ser de ben segur una experiència molt gratificant tant pel Santiago com per els alumnes i professora del centre.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial