L’Andrea Carandell, Directora General del Grup Benito Novatilu (líders mundials en disseny i fabricació d’il·luminació i mobiliari urbà) ha visitat un grup d’alumnes de 4rt d’ESO de l’escola Sagrat Cor de Centelles.

La ponència ha començat valorant el paper de les empreses en el nostre entorn i com sense adonar-nos estan presents en el nostre dia a dia. Amb els alumnes, han reflexionat sobre el teixit empresarial i com les empreses, independentment que siguin grans o petites aporten el seu valor, afegint la màxima de “no només es tracta de fer un producte, sinó pensar en la millor manera de fabricar-lo”. Abans de parlar sobre el seu dia a dia com a empresària,  la ponent ha volgut fer partícips els alumnes dels orígens de l’empresa i l’evolució d’aquesta fins a l’actualitat. També ha parlat de les habilitats més importants que ha de tenir  la persona que està al capdavant d’una empresa.

Després del torn de preguntes, on els nois i noies s’han interessat pels diferents projectes de l’empresa, la selecció del personal, entre d’altres qüestions. Carandell ha finalitzat la sessió aportant un seguit de consells; estar informat i no deixar mai de formar-se.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial