L’escola Sagrats Cors de Centelles ha rebut avui la visita d’en Carles Cuyàs, CEO de l’empresa FredVic, dedicada al sector de la refrigeració, climatització i sala blanca. Un grup d’alumnes de 4rt d’ESO ha pogut sentir l’exposició del ponent, que ha iniciat la seva intervenció amb una reflexió sobre què és i què aporta una empresa a la societat.

Ha fet un repàs sobre els orígens de la companyia i com ha anat evolucionat amb els anys. Com a empresari, els hi ha parlat també del seu dia a dia i de les seves motivacions. Ha esperonat els alumnes a trobar no només quines són les seves habilitats sinó també a descobrir quins són els seus interessos, incidint en la importància de dedicar-se a allò que t’agrada.

Amb el grup, han llistat les habilitats que ha de tenir un empresari i/o empresària, destacant algunes com l’honestedat o el treball en equip.

Per acabar i a mode de conclusió, el ponent els hi ha aconsellat no estar-se mai quiet i tenir molta iniciativa (qualitat molt valorada a nivell empresarial) i formar-se en idiomes, especialment en anglès.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de TerrassaCoatresa Inaccés Irestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial