Lali Molera, consellera delegada de Casa Tió, ha dut a terme avui una sessió del programa Escola i Empresa als Sagrats Cors de Centelles, a la comarca d’Osona. Casa Tió, fundada el 1916, és una empresa de ramaderia i carnisseria, amb botigues a diversos punts del territori. Actualment, té uns 170 treballadors i factura uns 21 milions d’euros.

Davant 26 alumnes de 4art d’ESO de la línia social, Molera ha explicat la importància de l’empresa en la societat. Així mateix, ha subratllat la necessitat d’evolucionar de les companyies per sobreviure en un món canviant. “Nosaltres, amb la crisi, vam haver de diversificar el negoci i introduir nous prodcutes”, ha indicat Molera, que ha aconsellat als estudiants: “Sigueu honestos i treballeu en equip. I, sobretot, perseguiu els vostres somnis”.