Núria Sabartés, directora operativa del complex esportiu Can Caralleu, ha dut a terme avui una doble sessió del programa Escola i Empresa, una de les primeres del curs 2019-2020, als Salesians de Badalona. Can Caralleu, que està gestionat com un equipament esportiu municipal, també és una fundació.

Davant 46 alumnes de Cicles Formatius de Grau Mig de gestió administrativa, de comerç i de mecànica, Sabartés ha explicat la importància de l’empresa en la societat i ha valorat alguns elements per obrir-se pas en l’àmbit professional. “L’experiència i els coneixements són bàsics però l’actitud multiplica”, ha indicat Sabartés, que ha aconsellat als estudiants: “Identifiqueu i potencieu les carecterístiques en què sou forts i treballeu les que no ho sou tant”.