En la darrera sessió de març, el programa Escola i Empresa s’ha acostat al col.legi Sant Ignasi de Barcelona, on el senyor Xavier Brossa ha dut a terme una xerrada pels alumnes de 1r de batxillerat del centre. Brossa és el Soci-Director de PriceWaterhouseCoopers a Catalunya, una empresa de consultoria amb desenes de milers de treballadors repartits pel tot el món.

Brossa ha combinat la seva experiència personal amb la seva experiència professional durant la xerrada. Els alumnes han pogut intercanviar opinions sobre el món de l’empresa amb el directiu de PwC, entre d’altres coses han descobert com és el dia a dia d’algú com Brossa com a director, o com es crea un equip de consultors per poder satisfer les necessitats dels clients.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial