En aquesta primera setmana de setmebre les xerrades del programa Escola i Empresa han continuat a La Garriga, a l’escola Sant Lluís Gonçaga, que no falla a la seva cita anual amb el programa. Avui ha estat el senyor Ángel Díaz qui ha tingut el plaer de debatre amb els alumnes de 4t d’ESO del centre. Díaz és el director de l’empresa Advanced Leisure Services que s’encarrega de donar valor al patrimoni “adormit” de Barcelona i altres llocs, com pot ser la Colònia Güell de Gaudí, o La Torre Bellesguard.

Díaz ha compartit amb els alumnes la seva visió sobre el valor de les coses ben fetes, que tenen una sostenibilitat al llarg del temps. Així mateix, els ha animat a que s’adonin de la infinitat de possibilitats que es presenten per ells en un futur a curt plaç, amb tots els avenços tecnològics que estan per arribar i que canviaran completament la manera en com veiem el món ara.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial