Avui la sessió d’Escola i Empresa ha estat al Col.legi Santa Teresa Lisieux, on Jaime Batlle, fundador de Gina BCN Arquitectes ha parlat amb els alumnes de 1r de batxillerat del centre. Gina BCN Arquitectes és un petit estudi d’arquitectura que treballa majoritàriament a l’àrea de Barcelona.

Batlle col.labora desde fa un curs al programa i ha pogut compartir les seves vivències com a directiu d’una empresa. Els alumnes han descobert la quantitat de gent i empreses que arriben a ser necessàries per poder fer la més mínima obra de construcció. Així és com s’entrellacen totes les empreses a la societat. A més ha volgut recalcar a la classe que qualsevol objectiu que es proposin només s’aconseguirà amb esforç i dedicació.