Aquesta setmana Escola i Empresa ha visitat Stucom, un centre habitual de les xerrades del programa per dur a terme una xerrada amb els alumnes de cicles formatius. Joaquim Jubert, fundador del despatx d’advocats Jubert & Associats, dedicat al dret mercantil principalment ha estat l’encarregat de dur-la a terme.

Jubert ha explicat als alumnes que un non neix sent empresari, en el seu cas, ell va prendre la decisió ben entrada la seva carrera professional després d’estar uns quants anys treballant en despatxos de tercers. De la mateixa manera s’ha parlat llargament de les habilitats necessàries per empendre, que finalment no són massa diferents a les necessàries per fer qualsevol altra activitat, simplement que s’els hi atorguen unes particularitats determinades.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial