Què és FemCAT?

FemCAT és una Fundació formada per empresaris, empresàries, directius i directives catalans que volen fer de Catalunya un país més avançat, socialment i econòmica, a través d’iniciatives concretes amb un resultat palpable, i sempre en una perspectiva de llarg termini.

Què és Escola i Empresa?

Amb una metodologia validada pel Departament d’Educació, el programa se centra en la trobada entre l’alumnat i una persona que dirigeix la seva pròpia empresa que els explicarà la seva vivència. La conversa amb aquesta persona i la reflexió sobre la seva motivació i el seu dia a dia ajudarà als i a les estudiants a visualitzar aspectes de la vida a l’empresa i del seu paper en la societat des d’una perspectiva diferent a la que és habitual.

En què consisteix?

En un diàleg d’una hora entre l’alumnat i una persona directiva de primer nivell d’una empresa catalana o implantada a Catalunya. Hi pot participar l’alumnat d’Educació Secundària (4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà) i de Cicles Formatius de Grau Superior, en grups d’entre 25 i 60 estudiants. Requereix la participació activa dels assistents i una petita introducció prèvia del ponent per part del professor o de la professora responsable del grup.

Què aporta una empresa a la societat?

En què consisteix el dia a dia de les persones empresàries? Què els motiva? Per què els agrada la seva feina? Quines habilitats requereix? A través d’un diàleg amb l’alumnat, es pretén aconseguir un impacte positiu i engrescador que ajudi a visualitzar el rol de les persones a l’empresa.

Si desitgeu informació addicional no dubteu a contactar-nos a l’adreça mail escolaiempresa@femcat.cat o a través del telèfon 93 655 58 09.

AIJEC ASCEF Barcelona Activa Barcelona Global Cambra de Terrassa Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial