Què és FemCAT?

FemCAT és una Fundació formada per empresaris, empresàries, directius i directives catalans que volen fer de Catalunya un país més avançat, socialment i econòmica, a través d’iniciatives concretes amb un resultat palpable, i sempre en una perspectiva de llarg termini.

Què és Escola i Empresa?

Amb una metodologia validada pel Departament d’Educació, el programa se centra en la trobada entre l’alumnat i una persona que dirigeix la seva pròpia empresa que els explicarà la seva vivència. La conversa amb aquesta persona i la reflexió sobre la seva motivació i el seu dia a dia ajudarà als i a les estudiants a visualitzar aspectes de la vida a l’empresa i del seu paper en la societat des d’una perspectiva diferent a la que és habitual.

En què consisteix?

En un diàleg d’una hora entre l’alumnat i una persona directiva de primer nivell d’una empresa catalana o implantada a Catalunya. Hi pot participar l’alumnat d’Educació Secundària (4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mig i de Grau Superior), en grups d’entre 25 i 60 estudiants. No necessita suport audiovisual. Requereix la participació activa dels assistents i una petita introducció prèvia del ponent per part del professor o de la professora responsable del grup.

Què aporta una empresa a la societat?

En què consisteix el dia a dia dels empresaris i les empresàries? Què els motiva? Per què els agrada la seva feina? Quines habilitats requereix? A través d’un diàleg amb l’alumnat d’Educació Secundària, es pretén aconseguir un impacte positiu i engrescador que ajudi a visualitzar el rol de les persones a l’empresa.

Si desitgeu informació addicional no dubteu a contactar-nos a l’adreça mail escolaiempresa@femcat.cat o a través del telèfon 93 655 58 09.